Broken stars

Förlåt för det inte vart något / några inlägg denhär helgen. Jag har faktiskt sovit mesta dels. Det blev efterlängtade 24 timmars sömn. Så jävla skönt !!
Det blir kort samanfattning. Fredag: Kom hem efter skolan, kollade på andra avenyn, middag med familjen och Bea. Åkte till morfar och mormor. Jag skulle vara hundvakt och städare. Haha. Jag behöver pengar!! ;-)
Lördag: Vaknade med ont i halsen och täppt näsa. Städade och var ute med hunden. Åkte hem. Middag med världens bästa farfar och farmor, familjen och Bea. Mys till melodifestivalen. Som jag egentligen hatar!!
Söndag: Gick en promenad med mamma från golfbanan och hem. Pluggade och gjorde ingenting.
Så jävla skönt faktiskt. Har inte gjort speciellt mycket, har faktisk inte orkat om ärligheten ska fram.
Pusss!




Hihi.. jag tycker hon påminner om " De tre vännerna och Jerry " med pannan. Den är inte liten precis. Förlåt Anna!
Men låten är bra!!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haft en bra kväll snygging? (:

2010-03-15 @ 00:06:18
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Ammi

sv: hihihi tack :D

2010-03-15 @ 12:58:41
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0