Man vet aldrig vad man har förns det är försent.

Jag trodde aldrig dethär om dig, om mig. Om oss.
Jag antar att vi tog varandra för givet. Vilket man aldrig ska göra.
Att skapa en splittrad vänskap är inte precis vad jag vill. Men nu blev det som det blev och jag accepterar detta faktum. Något jag behöver göra. Eftersom jag inte har så mycket annat att välja på.
Tiden har fört oss isär och vi har sagt vårt.. Antar att vi är rätt klara här. Det svider så jävla hårt att säga det. Inte minst att få höra det. Du var en del av mig. Men nu är allt som bortblåst. Allting Johanna.
Allting vi byggde upp. FUCK föralltid. FUCK allting.
Vad du än väljer att göra nu. Eller sen. Med ditt liv överhuvudtaget.. så glöm aldrig att jag älskar dig.
Det kommer jag att göra föralltid. På riktigt.
Jag glömmer aldrig oss. Aldrig. Och det är något som är säkert.
Det var du som torkade mina tårar. Det var du som var anledningen bakom leendet på mina läppar.
Det var du som visade mig äkta vänskap.
Jag tänker inte slicka din röv. För du vet redan vad jag tycker.
Gör ditt val nu Johanna. Och lita på att det blir bäst för dig. För det är viktigast för mig.
/ Din bästavän.



Bästavänner föralltid?
I guess.. NO!


Kommentarer
Postat av: Havimäki

du vet att jag älskar dig.

jag ringer dig sen när jag har pengar.

jag lovade dig att aldrig släppa taget om oss, aldrig!

jag tänker stå för det, för jag tänker fixa det.

FÖrlåt Johanna.

Jag älskar dig! / din bestis

2010-02-19 @ 11:22:22
Postat av: emma.

djupt skrivet! har brutit upp med min förra bästa vän och skulle aldrig klara av att skriva nåt sånt. men hon behandlade mej iofs som skit, men när man lever tight med varandra tar det ett tag att inse felet.

2010-03-12 @ 09:01:00
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0